Vanliga frågor

Hitta dina svar här nedan
  1. ÖVERSIKT
  2. MIN BESTÄLLNING
  3. LEVERANS
  4. BETALNINGAR
  5. RETURER

    KAN JAG RETURNERA MIN LEVERANS?

    Ja, du kan alltid returnera din beställning till oss. En fullständig återbetalning av produktsumman på samma sätt som den ursprungliga betalningen kommer att ges för alla produkter som returneras till vår anläggning i sitt ursprungliga skick inom 14 arbetsdagar efter mottagandet när produkten/produkterna har mottagits av vår kundtjänst.

    Om orsaken till returen beror på dålig kvalitet eller ett fel från vårt företag, återbetalas även fraktkostnaderna. Om returen beror på att kunden har ändrat sig eller begått ett misstag, är det kundens ansvar att betala fraktkostnaderna. En kreditering av kontot kommer att ges för varje retur som tas emot efter 14 arbetsdagar. För att vara berättigad till återbetalning måste alla varor som returneras till vår kundtjänst vara mottagna i ursprungligt skick.

  6. ODLING
  7. GARANTI & KVALITET

KAN JAG RETURNERA MIN LEVERANS?

Ja, du kan alltid returnera din beställning till oss. En fullständig återbetalning av produktsumman på samma sätt som den ursprungliga betalningen kommer att ges för alla produkter som returneras till vår anläggning i sitt ursprungliga skick inom 14 arbetsdagar efter mottagandet när produkten/produkterna har mottagits av vår kundtjänst.

Om orsaken till returen beror på dålig kvalitet eller ett fel från vårt företag, återbetalas även fraktkostnaderna. Om returen beror på att kunden har ändrat sig eller begått ett misstag, är det kundens ansvar att betala fraktkostnaderna. En kreditering av kontot kommer att ges för varje retur som tas emot efter 14 arbetsdagar. För att vara berättigad till återbetalning måste alla varor som returneras till vår kundtjänst vara mottagna i ursprungligt skick.

Om du inte hittar något svar på din fråga, kontakta oss