Vanliga frågor

Hitta dina svar här nedan
  1. ÖVERSIKT
  2. MIN BESTÄLLNING

    KAN JAG ÄNDRA MIN BESTÄLLNING?

    Ja! Du kan ändra en beställning men bara inom 60 dagar efter att beställningen har gjorts.

    KAN JAG AVBRYTA MIN BESTÄLLNING?

    Ja, du kan avbryta din beställning när som helst om den inte redan har skickats. Skicka ett e-postmeddelande till oss på info@dutchgrown.se med din begäran om avbeställning och se till att ange ditt beställningsnummer.

    Vi måste få din begäran minst 2 veckor (14 dagar) innan din beställning skickas från Nederländerna. Begäran om att avbryta en beställning mindre än 14 dagar före det önskade leveransdatumet kommer inte att accepteras och beställningen kommer att levereras som planerat.

    JAG HAR INTE FÅTT NÅGON ORDERBEKRÄFTELSE.

    Vi bekräftar alltid automatiskt varje beställning som vi tar emot. Om du inte har fått din orderbekräftelse ska du kontrollera din skräppostmapp, annars kan det hända att det var ett skrivfel i den e-postadress du angav. Du kan alltid skicka ett e-postmeddelande till oss på info@dutchgrown.se med ditt för- och efternamn som du använde på din beställning, så kan vi skicka en ny orderbekräftelse till dig.

    JAG VILL ATT MIN LEVERANSADRESS SKA SKILJA SIG FRÅN MIN FAKTURERINGSADRESS. ÄR DETTA MÖJLIGT?

    Ja. Du har möjlighet att ange en annan faktureringsadress än leveransadressen under kassaprocessen.

    ÄR DET MÖJLIGT ATT FÖRBESTÄLLA HÖSTLÖKAR UNDER VÅREN?

    Absolut! DutchGrown™ erbjuder blomsterlökar för höstplantering som tulpaner, påskliljor, hyacinter, snödroppar, krokusar etc. från februari och framåt, med leverans från och med september. Det som är bra med förbeställning är att du kan planera din trädgård i förväg utan risk för att de lökar du vill ha eller behöver säljas ut och blir otillgängliga. Kom dock ihåg att alla beställningar av lökar debiteras vid beställningstillfället.

  3. LEVERANS
  4. BETALNINGAR
  5. RETURER
  6. ODLING
  7. GARANTI & KVALITET

KAN JAG ÄNDRA MIN BESTÄLLNING?

Ja! Du kan ändra en beställning men bara inom 60 dagar efter att beställningen har gjorts.

KAN JAG AVBRYTA MIN BESTÄLLNING?

Ja, du kan avbryta din beställning när som helst om den inte redan har skickats. Skicka ett e-postmeddelande till oss på info@dutchgrown.se med din begäran om avbeställning och se till att ange ditt beställningsnummer.

Vi måste få din begäran minst 2 veckor (14 dagar) innan din beställning skickas från Nederländerna. Begäran om att avbryta en beställning mindre än 14 dagar före det önskade leveransdatumet kommer inte att accepteras och beställningen kommer att levereras som planerat.

JAG HAR INTE FÅTT NÅGON ORDERBEKRÄFTELSE.

Vi bekräftar alltid automatiskt varje beställning som vi tar emot. Om du inte har fått din orderbekräftelse ska du kontrollera din skräppostmapp, annars kan det hända att det var ett skrivfel i den e-postadress du angav. Du kan alltid skicka ett e-postmeddelande till oss på info@dutchgrown.se med ditt för- och efternamn som du använde på din beställning, så kan vi skicka en ny orderbekräftelse till dig.

JAG VILL ATT MIN LEVERANSADRESS SKA SKILJA SIG FRÅN MIN FAKTURERINGSADRESS. ÄR DETTA MÖJLIGT?

Ja. Du har möjlighet att ange en annan faktureringsadress än leveransadressen under kassaprocessen.

ÄR DET MÖJLIGT ATT FÖRBESTÄLLA HÖSTLÖKAR UNDER VÅREN?

Absolut! DutchGrown™ erbjuder blomsterlökar för höstplantering som tulpaner, påskliljor, hyacinter, snödroppar, krokusar etc. från februari och framåt, med leverans från och med september. Det som är bra med förbeställning är att du kan planera din trädgård i förväg utan risk för att de lökar du vill ha eller behöver säljas ut och blir otillgängliga. Kom dock ihåg att alla beställningar av lökar debiteras vid beställningstillfället.

Om du inte hittar något svar på din fråga, kontakta oss