Allmänna villkor

Allmänna villkor
För att säkerställa att du får de färskaste blomsterlökarna skickar vi din beställning när lökarna är redo (eller snart redo) att planteras. Se till att plantera dina blomsterlökar så snart som möjligt efter att du fått dem.

DutchGrown™ garanterar att alla våra blomsterlökar är desamma som vi säljer de som och att de är friska och livskraftiga, så att dina blomsterlökar kommer att växa optimalt om de planteras och sköts på rätt sätt.

Vad händer om min försändelse anländer skadad?
Sannolikheten att din försändelse kommer fram skadad är mycket liten. Men om det uppstår problem vid leveransen finns vi här för att hjälpa dig! Om ditt paket anländer skadat ska du kontakta DutchGrown™ kundtjänst genom att fylla i vårt kontaktformulär så att en reklamation kommer att inledas med transportföretaget. Du måste behålla paketet/paketen i minst 14 dagar, eftersom vi och paketföretaget kan vilja inspektera den skadade produkten.

Vi skickar tillbaka ersättningsprodukten efter att transportföretaget har godkänt skadeanmälan och produkten har returnerats till vårt lager. Om vi för närvarande inte har något i lager av den artikeln erbjuder vi gärna en ersättning eller en återbetalning, eller så kan du vänta till nästa leveranssäsong för höstblommor. Vi kommer inte att godkänna reklamationer som görs senare än 2 dagar efter mottagandet av den skadade produkten. Efter utgången av ovan nämnda villkor anses kunden ha godkänt de levererade produkterna.

Återbetalningar
Läs vår policy för returer och återbetalning.

Ändringar av en beställning
När en beställning har gjorts ska du skicka in eventuella ändringar på info@dutchgrown.eu. Du kan ändra en beställning, men endast inom 60 dagar efter att beställningen har gjorts. Av logistiska skäl kan vi inte göra ändringar i en beställning mindre än 12 dagar innan beställningen skickas från Nederländerna.

Beställningsavbokningar
Kontakta oss så snart som möjligt om du vill avbryta din beställning. Vi måste få din begäran minst 2 veckor (14 dagar) innan din beställning skickas från Nederländerna. Begäran om att avbryta en beställning mindre än 14 dagar före det önskade leveransdatumet kommer inte att accepteras och beställningen kommer att levereras som planerat.

Ansvar
Vårt ansvar är begränsat till inköpspriset för blomsterlökarna. Ditt beslut att köpa från DutchGrown Ltd bekräftar att du bekräftar och accepterar vår policy.

Webbplatsen dutchgrown.eu ägs och drivs av DutchGrown Limited.
DUTCHGROWN LTD
Reg. #: HE 411632
Registrerad adress:
Eyripidoy, 33, Flat 101,
2007, Leykosia, Kypros